Onnea rakas lapseni!

Kun olit ihan pieni, alle 3 kiloinen ihme sylissäni, olin hämmentynyt. Yhtäkkiä tunsin jotain sellaista mitä en ennen ollut tuntenut, tunsin olevani korvaamaton ja tärkeä. Kun olit ihan pieni, vain muutaman maitopurkin kokoinen, nukuit usein sylissäni ja se oli ihanaa, tuoksuit ihanalta ja tunnuit omalta. Kun olit ihan pieni halusin suojella sinua ihan kaikelta, halusin pitää sinua lähellä koko ajan. 

Tänään täytät 8-vuotta ja olet kasvanut jo melko suureksi, minua olkapäähän asti, se on hämmentävää. Siinä sinä olet, minun ikioma poikani jolle minä olen korvaamaton ja tärkeä, tiedän sen. Kun käperryt sohvalla kainalooni, en halua päästä sinusta irti, tuoksut hyvältä ja tunnut omalta. Joka päivä yhä enemmän haluan suojella sinua kaikelta ja nähdä sinun hymyilevän. 

Aamuisin heräät iloisena ja lähdet kouluun reippain mielin ja se tekee minut onnelliseksi jokaisena päivänä. Pian edessä on kesäloma ja kiireisen kevään jälkeen lupaan antaa sinulle enemmän aikaa, kuunnella sinua enemmän ja tuntea sinut paremmin. Nyt odotan sinua koulusta, haluan tehdä kanssasi jotain kivaa, sinä saat päättää mitä... Luulen että halut idea parkiin - lelukauppaan, mennään vain! 
Olet oman elämäsi taiteilija, supersankari ja tanssitähti, olet juuri sinä ja juuri sinun äitisi olen saanut tänään olla tasan 8-vuotta. Yhtään päivää en kanssasi antaisi pois, olet opettanut minulle enemmän, kuin mikään muu voi elämästä opettaa. 


Paljon onnea rakas poikani!

Kommentit

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät päivää, kiitos <3

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Vauvan sänky

String system muutti olohuoneeseen

Vauvan hoitotaso (näin alkuun)