Mutaa, tanssia ja livemusaa.

Terveisiä kesäisestä Kuopiosta! Tämä viikko tosiaan vietellään täällä Kuopiossa, tai tarkemmin ottaen mun viikko menee Hirvilahden musiikkileirillä, joka järjestetään tänä vuonna 22. kerran, itse olen mukana toista vuotta, kuten tanssikin. Leiri on ihana, kylän ihana ilmapiiri huokuu koko leirissä ja ihmisiä on ympäri Suomea. 

Leirillä jokainen saa rakentaa ohjelmansa itse ja valinnanvaraa on paljon soittimista, lauluun ja tanssiin. Leiriltä löytyy koko perheelle jotain.

Itsellekin leiri on kesän yksi odotetuin juttu, toivottavasti saan siis pysyä osana tätä perinnettä jatkossakin. Tänään pääsin taas tekemään jotain minkä muistan varmasti koko ikäni. 


Tänään leiriläisten iltaohjelmassa oli leirikirkko, joka järjestettiin kauniissa rantamaisemissa rennoin ottein. Laulua, soittoa ja tanssia, kahvit ja yhdessä oloa. Minä sain kunnian tanssia tilaisuudessa live-musiikin tahtiin. Kokemus oli ihana, mutainen maa, pilviä vastaan taisteleva aurinko ja tyyni järvi, joka kimmelsi taustalla, musiikki kaikui upeasti metsästä ja minä nautin! Olen onnellinen, kiitollinen ja etuoikeutettu, kun saan tehdä tätä mitä rakastan - tanssia! 


Kiitos! 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Vauvan sänky

String system muutti olohuoneeseen

Vauvan hoitotaso (näin alkuun)