Melkoinen päivä

Tänään oli ehdottomasti koko kevään kiireisin, aikataulutetuin ja stressaavin päivä. Aamuksi oli sovittu treenit 9-11, Oliver piti toki heittää eskariin 8:30 ja 8:25 tajuttiin et matkassa pitää olla eväät ja pyörä. Eväät reppuun ja pyörä takakonttiin, kypärä päähän ja lapsi autoon. Klo 8:29 oltiin jo eskarilla, "äiti, mä unohdin mun repun" ja ei muuta ku takas kotia ja 8:32 takas eskarilla, tyylikkäästi vähän myöhässä. Kaupan kautta kotia ja aamukahvit tulille, kahvi keepcupiin ja Petrus autoon (onneksi ystäväni oli kylässä helpottamassa aamua) ja nokka kohti tanssisalia. Tänään äiti ei saanut liikkua, saatika tanssia, joten vähän meni hengailuksi se treeni. 

Yhdeltätoista kaahasin kangaskaupan kautta kotiin ja kotona odotti musiikin miksausta,  pukujen ompelua ja liimausta, ai niin ja pitihän sitä syödäkin jotain ja hups, yhtäkkiä kello oli 12:28 ja oli taas kiire. Ajoin tuhatta ja sataa eskarille ja takaisin ja jatkoin paniikissa hommia. Uskokaa tai älkää, muutaman luovutusajatuksen, raivarin ja epätoivon jälkeen mä sain kaiken tehtyä ajoissa. Suihkussa jäi käymättä, mutta olin taas seuraavassa paikassa kuta kuinkin ihmisen näköisenä ja ajoissa. 

Tänään oli siis vuorossa ensi viikolla kisaamaan lähtevien niin sanottu kenraali, eli Oulu iskee näytös Valveella, jossa esiintyivät siis Performin Arts kisoissa kisaavat tanssijat. Sinne sain pukuja ja muita tänään vielä viimeistellä. Tosiaan paikalla olin juuri ja juuri ajoissa ja siellähän sitten selvisi, ettei yksikään mun lähettämistä biiseistä soinut... Voitte kuvitella mikä fiilis - voittaja! No, ei auttanut kuin miksailla musat uusiksi eri muotoon ja lähetellä uudestaan, loppu hyvin kaikki hyvin! Esitykset saatiin vedettyä ja voin kyllä ylpeänä seisoa jokaisen tanssijan rinnalla, joita olen saanut täällä opettaa. Ihastuksissani katsoin nuorten ja myös vanhempien ihmisten iloa ja nautintoa, jonka esiintyminen heille toi. Ja on mulla vaan siis melkosia työkavereita ku niidenkin töitä katsoi, siis wow!

Pienen hengähdystauon sain ennen illan treenejä vielä hyvässä seurassa herkutellen ja höpötellen, siihen päälle vielä tunti treeniä ja päivä oli pulkassa. 

Yhtäkkiä tajusin seisovani kauniin kadun varrella treenihousuissa (isoissa ja rumissa) ja puhuvani niitä näitä ystävieni kanssa, hikisenä ja väsyneenä, mutta niin kovin onnellisena. Minä selvisin tästä päivästä! 


Hyvää yötä, tavataan huomenna perjantai!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Vauvan sänky

String system muutti olohuoneeseen

Vauvan hoitotaso (näin alkuun)